2021: Profesorii învață de la profesori
Promoterul proiectului: Liceul Tehnologic de Industrie Alimentară „George Emil Palade” (RO)
Codul proiectului: 2021-EY-PCVET-0015
Parteneri: SC Backerei Fastus SRL, KISALFÖLDI ASZC SZENT ISTVÁN MEZŐGAZDASÁGI ÉS ÉLELMISZERIPARI TECHNUKUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA
Obiectivele proiectului:
1. Îmbunătățirea activității de formare profesională a elevilor pentru calificarea „Brutar-patiser-preparator produse făinoase” la agentul economic partener unde se desfășoară activitatea de instruire practică cu sincronizarea activității de predare teoretică realizată în cadrul școlii;
2. Formarea și dezvoltarea abilităților de practică a elevilor pentru locul de muncă ales, în parteneriatul instituțional între școală și agentul economic, asigurând astfel contactul cu „primul job” cu scopul creșterii capacității de inserție pe piața muncii a actualilor practicieni și siguranța partenerilor economici pentru oferta unei educații profesionale performante a viitorilor angajați;
3. Studierea și planificarea activităților propuse prin proiect și antrenarea elevilor pentru însușirea și dezvoltarea abilitățiilor practice la locul de muncă în concordanță cu consolidarea noțiunilor teoretice derulate în cadrul instituției de învățământ partenere din Ungaria; învățarea după un model de bune practici a elevilor din școala gazdă;
4. Îmbunătățirea competențelor de utilizare a tehnicilor digitale și promovarea activităților în social-media cu scopul popularizării domeniului VET, a meseriei de ,,Brutar-patiser-preparator produse făinoase”, pentru atragerea și certificarea noilor educabili într-un mediu de învățare sigur, calitativ, european;
5. Creșterea calității educației și formării profesionale la nivelul standardelor europene prin aplicarea curriculumului performant național în acord cu necesitățile cererii pe piața muncii la nivel național și internațional respectând standardele europene referitor la calitatea muncii în domeniul industriei alimentare.
Scopul a fost ca liceenii să facă față acestei „competiții” pentru a învăța conform celor mai recente standarde profesionale utilizate în Uniunea Europeană, într-un climat centrat pe elev.
Rezultatele proiectului: